گردان امام علی (ع)

راست می گوید ابطحی، اما نباید بگوید!

کیهان: مصاحبه تازه محمدعلی ابطحی و تأكید وی بر اینكه «تندروی های جنبش سبز به اصلاح طلبان خیلی ضربه زد»، با واكنش معنادار محافل ضدانقلاب مواجه شد.



به دنبال انتشار مصاحبه تازه ابطحی، سایت های جرس و گویا نیوز در اقدامی هماهنگ اقدام به ترور شخصیت معاون خاتمی در زمان ریاست جمهوری وی پرداخته و مدعی شدند او تحت فشار شكنجه ضعف به خرج داده و كم آورده و حرف های مذكور را بر زبان جاری ساخته است!
جرس و گویانیوز در تأسی بر شیوه قدیمی گروهك منافقین چند هدف را دنبال می كنند. اولا اینكه اظهارات هشدارآمیز گوینده را كه حلقه ای از طیف خودی به شمار می رود زیر سؤال ببرند و مخاطب را از اندیشیدن در محتوای اظهارات یك فرد مطلع بازدارند ثانیا بقیه اعضا را تهدید كنند كه در صورت انگشت گذاشتن روی خیانت ها و واقعیت های شرم آور، به شیوه مشابه ترور شخصیت خواهند شد. ثالثا ضمن ترور شخصیت گویند، ژست دفاع از او را نیز بگیرند!

ابطحی در مصاحبه اخیر تأكید می كند: عمده ترین اشتباه جریان اصلاحات را این می دانم كه مواضع طیفی از اصلاح طلبان، حركات رادیكالی بود و قطعا مواضعی نبود كه اصلاح طلبی به خاطر آن بنا شده بود. برخی مواضع این چنین باعث شكست اصلاح طلبان شد. جریان اصلاحات از جنبش سبز خیلی ضربه خورد. مواضع متناقضی در جنبش سبز اتخاذ شد و یأس و ناامیدی را پراكند... با توجه به اعتراض به انتخابات سال ۸۸ و اینكه چیزی هم تغییر نكرده و همان مجریان انتخابات را برگزار می كنند، نمی دانم اصلاح طلبان شركت در انتخابات را چگونه توجیه می كنند.

گفتنی است پیش از این مجید محمدی همكار رادیو فردا در تحلیلی قابل تأمل و با اشاره به اعترافات كسانی چون حجاریان، ابطحی، سعید شریعتی، محمدرضا تاجیك و... نوشته بود: روش های اعتراف گیری در ایران ارتقا پیدا كرده است. ابطحی، شریعتی، تاجیك و محمد قوچانی از قربانیان روش ساختارشكنانه بوده اند، آنها به روش های مختلف شكنجه شده و سپس در خبرگزاری ایسنا (جهانبگلو) بامناظره تلویزیونی (تاجیك) و با سخنرانی در نشست دفتر تحكیم (سعید شریعتی) حضور پیدا كرده اند. این پیشرفت در روش های بازجویی است. برخی از اعتراف گیری ها به جای یك بار برای همیشه مبتنی بر روش اعتراف گیری مستمر است. مطالبی كه محمد قوچانی در نقد روشنفكران در مجله مهرنامه می نویسد و بلافاصله در روزنامه كیهان بخش اصلی آن تكرار می شود از این قبیل اند. البته كیهان این مطالب را در سایت بالاترین نقل قول می كند تا نشان دهد این مطالب به سفارش سربازان گمنام امام زمان نوشته شده اند و از اصالت برخوردارند.

این مزدور سازمان سیا برای تخریب و تحقیر افراد یاد شده- كه روش مالوف جریان های ضدانقلابی است- لحن خود را عوض كرده و مدعی شد آنها قربانی هستند و نباید سخنانشان را نقد كرد.






برچسب:,